Województwo Lubuskie
2010
ZADANIE
Opracowanie dÅ‚ugoterminowej strategii zarzÄ…dzania markÄ… dla województwa lubuskiego wraz z wdrożeniem oraz systemem controllingu na lata 2011-2016.
ROZWIĄZANIE
Prace nad strategiÄ… marki byÅ‚y realizowane w kilku etapach. Pierwszym etapem prac nad projektem byÅ‚y szeroko zakrojone badania sÅ‚użące ustaleniu atutów regionu oraz jego sÅ‚abych stron. W drugim etapie prac skonstruowano wartoÅ›ci i osobowość przyszÅ‚ej marki „Lubuskie”. Ponadto na podstawie badaÅ„ wyÅ‚oniono kierunki skojarzeÅ„ zwiÄ…zanych z regionem, na których zbudowano wstÄ™pnÄ… koncepcjÄ™ marki regionu. Na podstawie kolejnych badaÅ„ i konsultacji dokonano ostatecznej modyfikacji koncepcji, która zyskaÅ‚a najwiÄ™kszÄ… przychylność badanych, a wynikiem jest nowe hasÅ‚o „Lubuskie - warte zachodu!” oraz nowe logo regionu.
Studio Bakalie opracowało ponadto Księgę Marki oraz programy wdrażania strategii do 2016 roku.