ecoEstrela
Konstancin
e-learning
UOKiK Konferencja ICN
Dobry Klimat dla Rodziny
Centrum Nauki Kopernik Projekt GENesis
Politechnika Warszawska
demosEUROPA
Centrum Nauki Kopernik i ECSITE<br>Konferencja FREEDOM
Narodowy Program Zdrowia
Wojew├│dztwo Lubuskie
Masz PLan na powr├│t?
Polska 2030 Kancelaria Prezesa Rady Ministr├│w
Tatrzański Park Narodowy
Danone
Arctic Paper
Instytut Francuski w Warszawie
Urz─ůd Miasta Pruszkowa

Wojew├│dztwo Lubuskie
2010

ZADANIE
Opracowanie d┼éugoterminowej strategii zarz─ůdzania mark─ů dla województwa lubuskiego wraz z wdro┼╝eniem oraz systemem controllingu na lata 2011-2016.

ROZWI─äZANIE
Prace nad strategi─ů marki by┼éy realizowane w kilku etapach. Pierwszym etapem prac nad projektem by┼éy szeroko zakrojone badania s┼éu┼╝─ůce ustaleniu atutów regionu oraz jego s┼éabych stron. W drugim etapie prac skonstruowano warto┼Ťci i osobowo┼Ť─ç przysz┼éej marki „Lubuskie”. Ponadto na podstawie bada┼ä wy┼éoniono kierunki skojarze┼ä zwi─ůzanych z regionem, na których zbudowano wst─Öpn─ů koncepcj─Ö marki regionu. Na podstawie kolejnych bada┼ä i konsultacji dokonano ostatecznej modyfikacji koncepcji, która zyska┼éa najwi─Öksz─ů przychylno┼Ť─ç badanych, a wynikiem jest nowe has┼éo „Lubuskie - warte zachodu!” oraz nowe logo regionu.
Studio Bakalie opracowało ponadto Księgę Marki oraz programy wdrażania strategii do 2016 roku.

+48 601 225 291

Mapa strony