UrzÄ…d Miasta Pruszkowa
2007
ZADANIE
Komunikacja wizualna miasta Pruszków; logo, folder reklamowy.
ROZWIĄZANIE
W ostatnich latach pojÄ™cie marki oraz dziaĹ‚ania strategiczne z niÄ… zwiÄ…zane objęły równieĹĽ paĹ„stwa, regiony i miasta. Pruszków zwróciĹ‚ siÄ™ do nas o pomoc w zakomunikowaniu swojego nowego oblicza. Po przeanalizowaniu cech marki Pruszków zaprojektowaliĹ›my logo formÄ… nawiÄ…zujÄ…ce do krytego toru kolarskiego, nowej wizytówki miasta. OdnoszÄ…c siÄ™ do idei sportu odzwierciedla ono waĹĽne dla miasta zasady fair play. Folder wizerunkowy skupia uwagÄ™ czytelnika na zaletach Pruszkowa jako Ĺ›wietnego miejsca do zamieszkania lub zainwestowania. Zawiera podstawowe i uporzÄ…dkowane informacje ale jest przede wszystkim piÄ™knym albumem zdjęć, w których uchwyciliĹ›my niepowtarzalny nastrój Pruszkowa.