Instytut Francuski w Warszawie
2007
ZADANIE
Nowa identyfikacja wizualna Instytutu Francuskiego w Warszawie.
ROZWIĄZANIE
Nowy wizerunek Instytutu Francuskiego ma odzwierciedlać jego wartoÅ›ci pokazujÄ…c ofertÄ™ kulturalnÄ… kierowanÄ… do odbiorców o najwyższych wymaganiach. Logo Instytutu jest znane od lat, dlatego tworzÄ…c nowÄ… identyfikacjÄ™ mogliÅ›my pozwolić sobie na zÅ‚amanie klasycznych reguÅ‚ - przeskalowane nadal byÅ‚o czytelne a jednoczeÅ›nie nabraÅ‚o zupeÅ‚nie nowego, dynamicznego wyrazu. Broszura z kalendarium wydarzeÅ„ jest podstawowym medium informujÄ…cym o dziaÅ‚alnoÅ›ci Instytutu. Oferta jest bogata i różnorodna, dlatego w projekcie zaproponowaliÅ›my kod kolorystyczny porzÄ…dkujÄ…cy wydarzenia, wyeksponowaliÅ›my materiaÅ‚y ilustrujÄ…ce każde z nich i zminimalizowaliÅ›my ilość informacji odsyÅ‚ajÄ…c zainteresowanych do strony internetowej.