Arctic Paper
2007
ZADANIE
Kampania wizerunkowa oraz biuletyn informacyjny producenta papieru.
ROZWIĄZANIE
W warunkach rosnÄ…cej konkurencji i wciąż niskiej Å›wiadomoÅ›ci odbiorców papieru opracowaliÅ›my kalendarium dziaÅ‚aÅ„ wzmacniajÄ…cych na rynku wizerunek Arctic Paper. PrzeprowadzajÄ…c audyt marki wyÅ‚oniliÅ›my jej unikalne cechy, co pozwoliÅ‚o nam zaproponować najskuteczniej je promujÄ…ce dziaÅ‚ania multimedialne. Tak powstaÅ‚ refleksyjny film wizerunkowy opowiadajÄ…cy o sztuce produkcji papieru. Specjalnie dla klientów Arctic Paper wymyÅ›liliÅ›my scenariusze iwentów. By pobudzić ich wyobraźniÄ™ zaproponowaliÅ›my konkursy i zaprojektowaliÅ›my niepowtarzalne gadżety, które pomogÄ… w ich codziennej pracy i nie pozwolÄ… zapomnieć o gamie papierów produkowanych przez Arctic.