ecoEstrela
Konstancin
e-learning
UOKiK Konferencja ICN
Dobry Klimat dla Rodziny
Centrum Nauki Kopernik Projekt GENesis
Politechnika Warszawska
demosEUROPA
Centrum Nauki Kopernik i ECSITE<br>Konferencja FREEDOM
Narodowy Program Zdrowia
Województwo Lubuskie
Masz PLan na powrót?
Polska 2030 Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Tatrzański Park Narodowy
Danone
Arctic Paper
Instytut Francuski w Warszawie
Urząd Miasta Pruszkowa

Tatrzański Park Narodowy
2008

ZADANIE
Usprawnić komunikację pomiędzy pracownikami parku a turystami poprzez przygotowanie nowej strategii komunikacji oraz identyfikacji wizualnej parku.

ROZWIĄZANIE
Tatrzański Park Narodowy jako pierwszy park narodowy w Polsce poddał swoją markę gruntownej analizie i zdecydował się odświeżyć swój wizerunek w oparciu o takie wartości jak otwartość i użyteczność. Projekt obejmuje strategię komunikacji wizualnej i repozycjonowania marki TPN, projekty wszystkich materiałów korporacyjnych, tablic informacyjnych oraz tablic kierunkowych a także layout nowej strony internetowej parku.

+48 22 898 1619

Mapa strony