ecoEstrela
Konstancin
e-learning
UOKiK Konferencja ICN
Dobry Klimat dla Rodziny
Centrum Nauki Kopernik Projekt GENesis
Politechnika Warszawska
demosEUROPA
Centrum Nauki Kopernik i ECSITE<br>Konferencja FREEDOM
Narodowy Program Zdrowia
Wojew├│dztwo Lubuskie
Masz PLan na powr├│t?
Polska 2030 Kancelaria Prezesa Rady Ministr├│w
Tatrzański Park Narodowy
Danone
Arctic Paper
Instytut Francuski w Warszawie
Urz─ůd Miasta Pruszkowa

Tatrzański Park Narodowy
2008

ZADANIE
Usprawni─ç komunikacj─Ö pomi─Ödzy pracownikami parku a turystami poprzez przygotowanie nowej strategii komunikacji oraz identyfikacji wizualnej parku.

ROZWI─äZANIE
Tatrza┼äski Park Narodowy jako pierwszy park narodowy w Polsce podda┼é swoj─ů mark─Ö gruntownej analizie i zdecydowa┼é si─Ö od┼Ťwie┼╝y─ç swój wizerunek w oparciu o takie warto┼Ťci jak otwarto┼Ť─ç i u┼╝yteczno┼Ť─ç. Projekt obejmuje strategi─Ö komunikacji wizualnej i repozycjonowania marki TPN, projekty wszystkich materia┼éów korporacyjnych, tablic informacyjnych oraz tablic kierunkowych a tak┼╝e layout nowej strony internetowej parku.

+48 601 225 291

Mapa strony