2011-12-10
ZostaliÅ›my wybrani przez UOKiK do opracowania identyfikacji XII Dorocznej Konferencji MiÄ™dzynarodowej Sieci Konkurencji (ICN). To już kolejna identyfikacja konferencji w naszym portfolio. SÅ‚owa klucze, wokóÅ‚ których poszukiwaliÅ›my formy znaku to: różnorodność, wspóÅ‚praca, postÄ™p, nowoczesność, zabawa.
Naszym zadaniem byÅ‚o stworzenie logo, które bÄ™dzie pogodne i ciepÅ‚e, lekkie i nowoczesne oraz zrozumiaÅ‚e dla goÅ›ci z zagranicy.
Logo zbudowane jest z otwartych okrÄ™gów, które przenikajÄ… siÄ™ tworzÄ…c symboliczny obraz ludzi trzymajÄ…cych siÄ™ za rÄ™ce lub punktów na mapie. Forma ta jest punktem wyjÅ›cia do dalszych dziaÅ‚aÅ„ w przestrzeni i na materiaÅ‚ach informacyjnych konferencji. ZastosowaliÅ›my nowoczesnÄ… i lekkÄ… typografiÄ… spójnÄ… z lekkÄ… formÄ… znaku.
CiepÅ‚a i żywa kolorystyka ociepla materiaÅ‚y i wpÅ‚ywa na pozytywny odbiór konferencji.