2008-02-04
Do prac nad opracowaniem strategii komunikacji wizualnej województwa Å›lÄ…skiego zostaÅ‚a zaproszona nasza agencja brandingowa, Bakalie Studio Brandingowe. WykorzystujÄ…c autorskie narzÄ™dzia takie jak "QUAD" i "GRAF", zaprezentowaliÅ›my nowe podejscie do strategii komunikacji wuzualnej i wartoÅ›ci zawartych w marce.
Projekty przygotowane w ramach prezentacji oferty wstÄ™pnej, komunikujÄ… odbiorcy takie cechy i wartoÅ›ci marki "ÅšlÄ…skie" jak dynamizm, nastawienie na rozwój i potencjaÅ‚ ludzi zwiÄ…zanych z tym brandem. Ważnym motywem zaprezentowanym na plakatach wizerunkowych jest połączenie sloganu z sylwetkami ludzi, którzy zachÄ™cajÄ… do odwiedzenia regionu Å›lÄ…skiego.
Ta strategia komunikacji wizualnej dla województwa Å›lÄ…skiego to projekt kompleksowy poruszajÄ…cy wiele dziedzin, z którymi powiÄ…zany jest aktualnie ten brand. Marka gÅ‚ówna "Åšlaskie" posiada kilka submarek, podstawowy podziaÅ‚ to rozróżnienie turystyki na cztery grupy: aktywnÄ…, sakralnÄ…, industrialnÄ… i kulturalnÄ…. Nowa strategia komunikacji wizualnej bÄ™dzie obejmować swoim zakresem wszystkie te cztery elementy.
PodjÄ™liÅ›my także dziaÅ‚ania zmieniajÄ…ce charakter logo "Åšlaskie - pozytywna energia" na bardziej energetyczny oraz przedstawiajÄ…cy ten brand w szerszym kontekÅ›cie. OpracowaliÅ›my możliwoÅ›ci adaptowania logo na różnych elementach, nie tylko na materiaÅ‚ach promacyjnych ale także na licznych elementach przestrzeni życiowej.